Servicii | Preț (lei) |
---|---|
Înlocuire display | 199 |
Înlocuire sonerie/speaker | 89 |
Înlocuire căști | 89 |
Înlocuire microfon | 119 |
Înlocuire plăcuță de încărcare | 119 |
Resoftare | 129 |
Înlocuire placă de bază | 199 |
Înlocuire acumulator telefon unibody | 99 |
Înlocuire mufă de încărcare sau căști | 99 |
Înlocuire vibrator | 80 |
Taxă de constatare defecte* (neacoperite de garanție) | 99 |
Cost manoperă pentru servicii ce implică înlăturarea ecranului + alte costuri cu defecte ce nu tin de ecran |
199 |
*taxa de constatare defecte 99 lei (daca produsul nu face obiectul garantiei si daca clientul nu este deacord
cu solutia si costul de reparatie sau daca defectul nu se confirma)
LA aceste preturi se adauga costul pieselor inlocuite (daca sunt comandate de la noi)
Costul Manoperei la produsele trotinete, biciclete, kart electric se stabileste dupa constatarea defectului. Daca clientul nu este deacord cu defectul, se va achita doar taxa de constatare de 99 lei.
Nota: Costurile sunt exclusive de piesele de schimb, dacă acestea sunt comandate de la noi. Nu se oferă garanție pentru piesele de schimb comandate din altă parte.
Atenție: Telefoanele trimise în service trebuie să nu conțină date personale sau să fie parolate. În caz contrar, telefonul va fi returnat clientului pentru conformitatea trimiterei.
Produsele trimise în service trebuie să fie neapărat nelogate la conturi iCloud, MI, Gmail etc., sau să aibă parole sau amprente active, altfel vor fi returnate proprietarului. Spargerea parolelor și a conturilor de securitate este interzisă.
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru defectele apărute ulterior sau în timpul procedurilor de service la produsele care au suferit contact cu lichide sau care prezintă urme de șoc mecanic (carcasă spartă sau crăpată, display spart, crăpat sau fisurat), aceste defecte putând fi evidențiate mai puternic datorită procedurilor de service (lipire sau dezlipire).
Nu suntem responsabili pentru datele pierdute din telefon în timpul procedurilor de reparație hardware sau software.
Procesul verbal de recepție în service se întocmește pe baza AWB-ului cu data înscrisă pe documentul de transport la momentul recepției în unitatea de service.
În cazul în care clientul dorește păstrarea pieselor defecte înlocuite, acesta are obligația să comunice acest aspect unității de service la momentul acordului de reparație, altfel piesele se vor recicla.
DualStore Service - Baia Mare, Romania email: service@dualstore.ro Program: 09:00-17:00