Ce este Garantia Extinsa din programul Super Clientul DualStore?
Garantia Extinsa asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei, cu unul sau doi ani peste perioada de garantie standard, oferita de producatori. Garantia Extinsa se poate achizitiona doar pentru produsele ce au o garantie comerciala cuprinsa intre 12 si 36 de luni. Este un serviciu optional, contra cost, oferit tuturor clientilor DualStore ce achizitioneaza un produs din categoriile desemnate.
Garantia extinsa se poate achizitiona doar in momentul plasarii comenzii, nu si retroactiv.
Cum functioneaza?
Cu Programul Super Clientul DualStore beneficiezi de:
Perioada si beneficiile asigurate de Garantia Extinsa acopera toata durata de garantie initiala, la care se adauga unul sau doi ani, in functie de optiunea clientului.
Acest serviciu functioneaza independent fara sa afecteze celelalte servicii standard oferite de catre DualStore, cum ar fi 15 zile drept de retur sau serviciul de Pick-Up & Return.
La momentul achizitionarii Garantiei Extinse, clientul va plati contravaloarea acesteia conform ofertei de pret afisata pe site-ul DualStore. In urma achizitiei, clientul va primi un card cu toate detaliile despre acest program.
Garantia Extinsa poate fi achizitionata de catre orice client (persoana fizica sau juridica), la momentul cumpararii unui produs nou, indiferent de modalitatea de achizitie: comanda online, comanda telefonica.
Pe toata durata de acoperire oferita de Garantia Extinsa transportul produselor tur-retur este asigurat gratuit, la cerere, prin serviciul de Pick-Up & Return.
In cazul in care produsul acoperit de Garantia Extinsa este revandut sau instrainat catre o terta parte, produsul in cauza beneficiaza in continuare de facilitatile Garantiei Extinse in aceleasi conditii enumerate mai sus.
Produs defect de nou
In situatia in care produsul pentru care a fost achizitionat serviciul Garantia Extinsa este defect de nou si se inlocuieste cu un produs identic, produsul primit la schimb beneficiaza de Garantia Extinsa in aceiasi termeni si conditii. Daca produsul aflat in situatia "Produs defect de nou" se storneaza, atunci se va storna si contravaloarea serviciului Garantia Extinsa aferent.
Termeni si conditii:
Serviciul acopera toate defectele de natura mecanica sau electrica, in conditiile descrise in certificatele de garantie eliberate de producatori sau importator, certificat ce poate fi descarcat de aici. Serviciul se refera doar la produsele pentru care a fost achizitionat, produse ce sunt identificate pe factura de Serial Number, (seria produsului cat si seria Garantiei Extinse aflata pe card). Produsul trebuie sa fie in configuratia originala si sa nu fi suferit deteriorari sau interventii neautorizate conform termenilor de garantie ( https://www.dualstore.ro/informatii-despre-garantia-produselor-pickup-return ).
In momentul trimiterii unui produs in garantie si aveti achizitionat serviciul de garantie extinsa DualStore, aveti obligatia de a atasa dovada achizitiei, factura sau cardul Extragarantie primit odata cu produsul, si sa mentionati la observatii in tichetul generat.
In cazul in care garantia produsului este anulata din cauza nerespectarii conditiilor din certificatul de garantie, garantia extinsa se anuleaza, timpul de reparatia (daca este posibil si daca clientul e deacord cu costul de reparatie) va fi intre 3-120 zile lucratoare. Beneficiile de reducere manopera service/discount comenzi ulterioare raman valabile.
Produsele acoperite de Garantia Extinsa beneficiaza de un termen de rezolvare in service de 5 zile lucratoare. Acest termen este calculat de la momentul preluarii produsului in unitatea de service desemnata de catre DualStore. In situatia in care reparatia produsului nu este posibila in acest interval, produsul va fi inlocuit cu un produs nou, identic sau similar, cu specificatii si caracteristici de performanta cel putin egale cu cele ale produsului initial. Datorita avansului tehnologic produsul propus pentru inlocuire poate avea un pret mai mic decat cel al produsului initial. Produsul primit pentru inlocuire beneficiaza in continuare de acoperirea Garantiei Extinse pana la expirarea termenului initial pentru care a fost achizitionat acest serviciu. In situatia in care nici inlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi contravaloarea produsului, la valoarea inregistrata pe factura de achizitie. In acest ultim caz, in care se restituie contravaloarea produsului, efectele serviciului Garantia Extinsa inceteaza. Contravaloarea servicului SuperClinetul DulaStore nu se poate retuna daca clientul care a achizitionat acest servicu a beneficiat de efectele ei: convorbire telefonica sau watsapp pe numararul special alocat, utilizare adresa email special alocata, rezolutie service in 5 zile lucratoare, discount la piese sau la alte comenzi, etc
In situatia in care se solicita preluarea nejustificata a produselor in service, DualStore isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare si/sau transport dus-intors.
Nu constituie obiectul garantiei subansamblele si materialele consumabile (baterii, riboane, unitati de formare a imaginii, capete de imprimare, cartuse toner sau cerneala si alte consumabile) si subansamblele casabile ce intra in componenta produsului (geamuri, garnituri, rafturi de sticla sau plastic, manere, butoane de plastic etc.). In cazul ecranelor LCD/LED Garantia Extinsa se acorda in conformitate cu standardul ISO 9241-302, 303, 305 and 307:2008 ( maxim 4 pixeli si 5 subpixeli defecti )
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si trimiterea produsului catre client.
DualStore poate transfera obligatiile ce rezulta din onorarea acestui serviciu catre o terta parte, drepturile clientului nefiind afectate in nici un fel de acest lucru.
Serviciul Garantia Extinsa este asigurat doar pe teritoriul Romaniei.
Garantia Extinsa este in conformitate cu drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia consumatorului
Garantia Extinsa este un serviciu contra cost oferit de catre DualStore
Garantia extinsa isi incheie efectul daca produsul respectiv iese din garantia normala pe motiv de soc mecanic, contact cu lichide, interventii neautorizate etc ( vezi conditiile de garantie aici )
Garantia extinsa nu se poate returna daca unui produs i s-a anulat garantia standar si implicit garantia extinsa