comenzi si info: contact@dualstore.ro, tel: 0740302590
financiar (facturare si plati): financiar@dualstore.ro
service si suport tehnic: service@dualstore.ro (doar email)
partener: partener@dualstore.ro
corporate: b2b@dualstore.ro
Site-ul www.dualstore.ro este proprietatea:
SC STARMOBILEGSM SRL , CUI:RO31237377, J24/153/2013 cu sediul in Baia Mare, b-dul Traian nr 15 - certificat inregistrare seria B nr 2702780
Punct de lucru: Localitatea Mocira, str Lazarescu nr 5 - NR 54159 DIN 22.11.2019
cod caen: 4791, 9512, 4799, 4652, 4651 - Certificat constatator nr 51360/21.01.2021
cod caen: 4791, 3091, 3092 - Certificat constatator nr 1353 din 13.01.2022
registru producatori de echipamente electrice: RO-EEE-3798-2023-19
Banca Transilvania, Cont IBAN: RO10BTRLRONCRT0204416501
Brandul si logo-ul DualStore este proprietatea Starmobilegsm SRL
Atentie: Acoperirea de bază actuală a Digi Mobil este semnalul 4G LTE si cel 2G GSM. Operatorul a precizat ca închiderea completa a rețelei 3G va avea loc probabil până la jumătatea anului 2023. E posibil ca unele produse sa nu mai functioneze pe dispozitivul dumneavoastra. Asta este independent de noi si nu ne asumam acest aspect.
Termenul REZISTENT SAU REZISTENTE se refera la indicele IP, daca este cazul, si il gasesti in specificatiile fiecarui produs, daca este cazul. Acest termen nu se refera la rezistenta la socuri, soc mecanic, spargere, foc, aruncat, lovit, etc, aceste aspecte nu sunt acoperite de garantie. Mai multe detalii le gasiti aici.
Un telefon rezistent, dar nu la șocuri mecanice, ar fi un dispozitiv care este proiectat pentru a rezista la factori precum apă, praf și alte condiții de mediu dificile, dar nu este special conceput pentru a rezista la impacte sau șocuri mecanice. Acest tip de telefon ar putea fi rezistent la apă și praf, dar ar putea să nu aibă o construcție sau tehnologii specifice pentru a proteja împotriva daunelor cauzate de căderi sau lovituri.
Aceste telefoane ar putea fi utile pentru persoanele care sunt expuse la umezeală, praf sau alte condiții de mediu nefavorabile. Este important să se verifice specificațiile exacte ale unui astfel de telefon pentru a înțelege exact ce condiții de mediu poate rezista și ce tipuri de daune sunt acoperite de rezistența sa.
În general, telefoanele rezistente care nu sunt special concepute pentru protecție împotriva șocurilor mecanice pot oferi o anumită protecție împotriva uzurii și a condițiilor de mediu, dar utilizatorii ar trebui să fie conștienți de limitările acestora în ceea ce privește rezistența la căderi și lovituri iar aceste aspecte nu sunt acoperite de garantie.
Nu suntem raspunzatori pentru materiale foto, video sau text afisate pe alte site-uri.
Precomenzile se livreaza in aproximativ 3-20 zile lucratoare. Acest termen se poate modifica datorita conditiilor independente de noi: transportator, formalitati vamale, sarbatori legale in Romania sau tara de origine, conditii meteo la noi sau in tara producatorului, covid 19 sau alte evenimente independente de noi. Comenzile mai pot intarzia daca ati comandat un model nou cu status precomanda iar producatorul a amanat lansarea din diverse motive.
Daca modelul cu status precomanda nu se mai fabrica (EOL) veti fi instiintat iar comanda va fi anulata sau la cerere vom inlocui produsul comandat cu altul cu status in stoc.
Prin utilizarea acestui website, sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Accesul si utilizarea site-ului www.dualstore.ro sunt supuse urmatoarelor conditii de utilizare si tuturor legilor aplicabile. Vizitand si utilizand acest website, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos. In cazul clientilor persoane juridice, termenii si conditiile de mai jos vor tine loc de contract cu care ati fost de acord prin utilizarea acestui site.
Discounturile sunt valabile in limita stocului disponibil ( daca nu este o perioada afisata pe site ) sau a perioadei de promotii afisate pe site, eventualele cadouri se ofera in limita stocului disponibil.
PRP - Pret Recomandat de Producator
Pretul achitat de catre client va fi cel rosu.
Codurile promotionale sunt valabile o singura data, codul de abonare clienti/cos pierdut este valabil doar 24 ore. Nu se pot corela mai multe coduri de reducere sau puncte fidelizare + cod reducere. Acest cod este valabil doar o singura data, daca mai aveti alte comenzi si ati folosit acest cod, nu se mai poate utiliza.
Discounturile de tip, flash sale sunt valabine atata timp cat promotia este activa. In caz ca flash sale este active, se va afisa notificarea cat si cand se termina.
Punctele de fidelizare se vor acorda/se vor putea folosi la 30 de zile dupa data expedierii coletului catre client (data de pe awb).
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor,integritatea continutului in momentul in care le primiti de la Sameday in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Riscul de deteriorare a produselor se transfera catre client in momentul in care acesta intra in posesia fizica a produselor (conform OUG 34/2014, articolul 20). Orice reclamatii ulterioare receptiei produsului, in lipsa unui process verbal de constatare incheiat impreuna cu agentul de curierat, sunt nule.
Daca ridicati un colet din easybox, va rugam sa ne informati pe email (contact@dualstore.ro) in ziua ridicarii (ziua in curs). Va rugam sa ne atasati poze cu ambalajul si produsul respectiv. Reclamatiile ulterioare sunt nule.
Coletele trimise cu ramburs, in scopul returnarii banilor, nu vor fi luate in considerare.
Nu acceptam colete trimise prin posta.
DualStore isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe SITE.
Orice problema cauzata de produsele si / serviciile prezentate pe SITE se va solutiona pe cale amiabila in termen de 15 zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre UTILIZATOR.
DualStore nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
DualStore nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe Site.
In caz ca o comanda nu a fost ridicata de la curier sau easybox, ne rezervam dreptul sa cerem in avans costul transportului pentru o viitoare comanda.
Pentru alte detalii va stam la dispozitie pe email: contact@dualstore.ro.
Atentie! Preturile produselor aduse pe comanda se poate modifica , asta in functie de cursul Leu-USD si ne asumam acest drept ,costul transportului se poate modifica in functie de planul tarifar sau zona de livrare a firmelor de curierat partenere sau a celor alese de catre client.
Dualstore poate modifica in orice moment, fara nici o notificare prealabila, pretul oricarui produs sau serviciu prezentat pe site.
Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostrii prin telefon sau prin e-mail.
Prin comanda pe site-ul nostru, va dati acordul pentru a primi factura si certificatul de garantie in format electronic pe email, Manualul de utilizare in format electronic se gaseste pe site sau il veti primi pe email. Certificatul de garantie este valabil insotit de factura fiscala unde se regasesc datele cumparatorului, produsul si seria de indetificare a produsului.
Pentru a ne asigura ca datele de livrare sunt corecte, orice comanda, inainte de livrare, trebuie confirmata pe email sau telefonic. Comenzile neconfirmate sau cu date eronate, nu se livreaza iar comanda va fi anulata. Pentru a activa comanda, va rugam sa ne informati telefonic sau prin email.
Comenzile efectuate cu plata ramburs, ce depasesc valoare de 10000 lei nu se pot trimite, e necesara plata cu cardul pe site sau in avans astfel ca rambursul sa nu depaseasca 10000 lei.
Ne rezervam dreptul de a anula comenzile ale caror produse sau servicii au preturile afisate eronat/derizoriu, daca produsul nu este in stoc si nu se mai poate achizitiona de la producator/distibuitor.
DualStore.ro poate anula comanda efectuata de catre client in urma unei notificari prealabile adresate clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
• neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului clientului, in cazul platii online;
• invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati utilizat de Dualstore, in cazul platii online;
• datele furnizate pe site de catre client sunt incomplete si/sau incorecte, iar clientul nu a corectat aceste date in cont sau nu a contactat Duastore in vederea corectarii lor, situatie in care DualStore se afla in imposibilitatea de a expedia si/sau furniza produsele si/sau serviciile din comanda.
Daca clientul a ales plata prin OP si in decurs de 5 zile aceasta plata nu este confirmata, comanda se anuleaza.
*Toate fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi fata de produsul vandut si pot arata accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului.
Caracteristicile tehnice prezentate pe site pot contine mici inadvertente. Pozele pot fi informative, continutul pachetului poate fi modificat de catre producator fara sa anunte. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati pe email la contact@dualstore.ro.
In cazul anularii unei comenzi achitate online, suma va fi restituita in cont intre 1-7 zile lucratoare ( depinde de banca fiecarui client in parte ).
Daca o perosana juridica a achitat un avans pentru un produs sau mai multe ( avansul a fost stabilit in scris inaintea comenzii ) si nu mai doreste acea comanda, persoana juridica pierde avansul achitat.
Nu ne asumam modificarile la specificatii, continutul pachetului sau forma facute de catre producator.
Nu suntem raspunzatori pentru functionalitatea totala sau periodica unor aplicatii ale altor dezvoltatori (you tube, facebook, curve, mi pay, igo, etc etc)
Nu suntem raspunzatori pentru modificarile aduse de catre producator sau dezvoltator asupra sistemului de operare, continutul meniului, modul de afisare al functiilor, dezactivarea/activarea unor functii ce tin de sistemul de operare sau de aplicatiile terte.
Unele cuvinte sau aplicatii pot aparea in alta limba decat cea selectata ( romana sau engleza ) ele neputand fi traduse sau nu se folosesc in Romania, ele se vor revizui la urmatoarele update-uri.
Datorita pandemiei de Covid-19 si a crizei de procesoare, transportul si comenzile de produse si piese de schimb pot intarzia fata de termenii afisati pe site.
Scadenta de plata pentru revanzatori si parteneri este de maxim 15 zile de la data emiterii facturii, dupa aceasta data se vor aplica penalitatile legale de 0.5%/zi ( aceasta penalitate se aplica in cazul lipsei unui contract, clientul cumparand de la SC STARMOBILEGSM SRL inseamna ca a fost de acord cu acesti termeni si conditii afisati pe site)
Nu raspundem de defectele aparute ulterior sau in timpul procedurilor de service la produsele care au suferit contact cu lichide, cele care au urme de soc mecanic ( carcasa sparta sau crapata, display spart, crapat sau fisurat ), aceste defecte se pot evidentia mai tare datorita procedurilor de service ( lipire sau dezlipire )
Pentru a avea garantie asupra reparatiei unui produs, Clientul este obligat sa accepte schimbare tuturor pieselor si subansamblelor din fisa de service dupa diagnosticare.
Dupa reparatie si teste, la o utilizare normala, produsele cu soc mecanic grav sau contact cu lichide mai pot dezvolta unele defecte minore sau majore,care nu pot fi detectate ( placa de baza fisurata, banda transfer fisurata, baterie intrerupta, etc)
ATENTIE! Telefoanele trimise pe garantie trebuie sa nu contina date personale sau sa fie parolate. In caz contrar telefonul va fi inapoiat clientului pentru trimiterea conforma.
Pentru o evaluare si diagnosticare corecta, este absolut obligatoriu sa trimiteti produsul impreuna cu accesoriile primte in pachet.
Orice produs intrat in unitatea noastra service va beneficia obligatoriu de o igienizare, sterilizare, resetare fabrica si update soft ( acolo unde este posibil ). Aspect valabil produselor aflate in garantie sau extragaratie.
Conducerea oricarei trotinete/biciclete/masini electrice se face conform legislatiei in vigoare. Raspunderea totala cade in sarcina utilizatorului.
Orice vehicul care are o viteza mai mare de 25km/h, necesita permis de conducere.
Daca doriti limitarea trotinetelor la 25km/h ( daca este cazul ) va putem ajuta cu instructiuni de limitare din softwre.
Varsta minima pentru a conduce trotinete si biciclete electrice pe drumurile publice, este de 14 ani.
Casca de protectie este obligatorie pana la 16 ani.
Atentie!! Nu facem operatiuni de schimbare cauciucuri, reparat pene etc, nu avem vulcanizare.
Despre - GoKart *Acest produs poate fi utilizat numai pe piste de curse si/sau proprietate privata. Deoarece viteza maxima prin constructie este mai mare de 25 km/h, este interzisa conducerea acestui produs pe drumurile publice (carosabil sau trotuar). Acest produs este destinat a fi condus si utilizat exclusiv in afara drumurilor publice. Va recomandam sa respectati legislatia romaneasca in vigoare.
Recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut
Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de continut; trimite sugestii, idei, pune intrebari, propune articole sau, alte tipuri de materiale, atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu incalca dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietatii intelectuale; nu contine virusi informatici, comunicari comerciale, politice, care instiga la ura sau intoleranta pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuala, mesaje colective sau alte forme de spam. In vederea postarii de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut, nu puteti folosi adrese de e-mail sau identitati false. edotec.ro isi rezerva dreptul, dar nu are obligatia de a elimina sau edita toate tipurile de continut postate de catre utilizatori si nu are obligatia de a revedea periodic acest continut. Odata cu postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe dualstore.ro, transmiteti, in afara cazurilor in care Societatea indica altfel, drepturile de proprietate intelectuala, in mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. Societatea are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de catre utilizatori, prin orice mijloc de comunicare in masa, din orice tara. Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe edotec.ro, cedati dreptul Societatii de a folosi numele dvs. in relatie cu materialele postate; garantati ca detineti sau controlati intr-o alta forma, dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor pe care le postati; ca materialele postate nu violeaza nici una dintre conditiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicarilor si alte forme de continut din partea utilizatorilor, ale edotec.ro.
dualstore.ro are dreptul, dar nu obligatia de a monitoriza, edita sau sterge, orice tip de continut sau activitati ale utilizatorilor pe Site. dualstore.ro nu este responsabil si nu isi asuma responsabilitatea pentru nici unul dintre materialele postate de catre alte terte parti pe Site. dualstore.ro are dreptul de a nu publica toate comentariile si articolele propuse de catre utilizatori. Moderarea unui review/recenzie poate dura pana la 90 zile lucratoare.
Clientul este deacord sa primeasca sau sa descare manualul de utilizare online in format electronic. Acest manual se gaseste la fiecare produs comandat in parte, pe site, la tagul download. Daca intampinati dificultati, va rugam sa solicitati pe mail la adresa contact@dualstore.ro.
Comenzile repetitive/abuzive pentru acelasi produs, vor fi anulate
Transport gratuit la comenzile de peste 999 lei*
*valabil la coletele cu o greutate mai mica de 5kg
Pentru a descarca manual in limba romana accesati butonul de mai jos sau la fiecare produs in parte accesati tagul download.
Factura fiscală și certificatul de garanție se emit și se trimit electronic la adresa de email oferită în momentul comenzii. Prin acceptul acestor termeni și condiții, sunteți de acord ca factura, certificatul de garanție și manualul de utilizare să fie emise electronic.
Potrivit Codului Rutier, pentru vehiculele electrice care pot circula cu viteze sub 25 km/h NU este necesar permis de conducere categoria AM, prin legea HG 3/2001 și OG nr. 78/2000
Coletele neridicate de la curier se întorc la noi în sediu. Coletele în regim de service sau retur, care au fost trimise către destinatar și nu au fost ridicate de la curier din orice motiv, se vor întoarce la noi. Pentru a putea retrimite coletul, este necesar să se achite taxa de curier dus-întors. În cazul în care cel care deține produsul/produsele sau cel mandatat să ridice coletul nu-l revendică, acesta va rămâne în sediul nostru timp de 6 luni, după care va fi trimis către casare sau valorificare pentru recuperarea unor costuri comunicate anterior. Coletele voluminoase 9peste 5kg) neridicate și receptionate la noi în sediu sau la punctul de lucru, după 15 zile, vor fi taxate cu costuri de depozitare: 1 leu/kg/zi. Coletele pentru care avem confirmarea in scris pe email ca nu se doreste a se achita eventualele taxe de reparare, diagnosticare sau transport, se vor depozita in sediul nostru sau la punctul de lucru. Cele voluminoase (peste 5 kg) vor fi taxate cu 1leu/kg/zi. Dupa 6 luni se vor trimite la casat sau se vor valorifica pentru recuperarea unor costuri comunicate anterior.